Początkujący
1 punkt |
Rozwijający się
2 punkty |
Zaawansowany
3 punkty |
Ekspert
4 punkty |
Punktacja
|
|
Informacje
(ilość i jakość wyszukanych danych, ich dobór do tematu projektu).
|
Nie
zgromadzono odpowiednich materiałów koniecznych do zrealizowania zadania.
|
Zgromadzono
nieliczne wymagane materiały. Są one jednak niepełne i niewystarczające do
realizacji zadania.
|
Zgromadzono
większość wymaganych materiałów, ale nie wszystkie konieczne do zrealizowania
zadania.
|
Zgromadzono
wszystkie wymagane materiały konieczne do pełnego zrealizowania zadania.
|
1 - 4
|
Projekt
(estetyka wykonania np.: przejrzystość, multimedialność, błędy merytoryczne).
|
Strona
nieestetyczna , pozbawiona elementów multimedialnych, mało przejrzysta,
zawierająca liczne błędy merytoryczne.
|
Strona
dość przejrzysta, ale uboga multimedialnie, niepoprawny dobór kolorów,
pojawiają się dość częste błędy merytoryczne.
|
Strona z dość
dużą ilością ciekawych multimediów, przejrzysta, prawidłowo uporządkowane
poszczególne działy, bardzo mała ilość błędów merytorycznych.
|
Strona
bardzo dobrze zaprojektowana, przejrzysta, czytelna, łatwa nawigacja,
atrakcyjna wizualnie, brak błędów merytorycznych.
|
1 - 4
|
Praca
członków grupy (wywiązywanie się z zadań, jakość i ilość pracy, współpraca).
|
Słabe
wywiązanie się z powierzonych zadań, bardzo mały (jakościowo i ilościowo)
wkład pracy, brak współpracy z innymi członkami grupy.
|
Dość dobre
wywiązanie się z powierzonych zadań, mały (jakościowo i ilościowo) wkład
pracy, słaba współpraca z innymi członkami grupy.
|
Bardzo
dobre wywiązanie się z powierzonych zadań, znaczny (jakościowo i ilościowo)
wkład pracy, dobra współpraca z innymi członkami grupy.
|
Wzorowe
wywiązanie się z powierzonych zadań, duży (jakościowo i ilościowo) wkład
pracy, znakomita współpraca z innymi członkami grupy.
|
1 - 4
|
Organizacja
pracy w grupie
|
Podział
ról niezgodny z predyspozycjami, brak współpracy w grupie, kolejne kroki nie
są wykonywane dokładnie i terminowo.
|
Podział
ról niezupełnie zgodny z predyspozycjami, słaba współpraca w grupie, kolejne
kroki wykonywane są częściowo i nie zawsze terminowo.
|
Podział
ról w większości zgodny z predyspozycjami, dość dobra współpraca w grupie,
kolejne kroki są wykonywane dokładnie, ale nie dotrzymano wszystkich
terminów.
|
Przydzielenie
ról w grupie zgodnie z predyspozycjami, bardzo dobra współpraca między członkami
grupy, wzajemna pomoc, kolejne kroki wykonywane są dokładnie i terminowo.
|
1 - 4
|
Prezentacja
(sposób przedŹstawienia oraz jasność przekazu, obsługa wykorzystywaŹnych
programów).
|
Prezentacja
nieatrakcyjna, nieuporządkowana i nieadekwatna do treści, trudna w odbiorze,
nieprzejrzysta i niezrozumiała, uczniowie nie potrafią się prawidłowo
posługiwać programami prezentacyjnymi.
|
Prezentacja
mało oryginalna, niedostatecznie uporządkowana, tylko częściowo dostosowana
do treści, mało przejrzysta i czasami niezrozumiała, uczniom brak biegłości w
posługiwaniu się programami prezentacyjnymi.
|
Ciekawa
prezentacja, dobrze uporządkowana, dostosowana do treści, przejrzysta i
zrozumiała, uczniowie dobrze posługują się programami prezentacyjnymi.
|
Atrakcyjna
prezentacja, oryginalne podejście do zagadnienia, wysoko uporządkowana,
przejrzysta, logiczna i łatwa w odbiorze, adekwatna do przedstawianych
treści, uczniowie biegle posługują się programami prezentacyjnymi.
|
1 - 4
|
Ilość punktów
|
Ocena
|
20 - 19
|
celująca
|
18 - 17
|
bardzo
dobra
|
16 - 15
|
dobra
|
14 - 12
|
dostateczna
|
11 - 8
|
dopuszczająca
|
7 - 0
|
niedostateczna
|